Пам'ятка батькам, дитина яких іде вперше в садочок

  1. Сформуйте у себе позитивне ставлення до дитячого садка, налаштуйте себе на те, що дитині тут буде добре, її буде доглянуто, оточено увагою, вона отримає підтримку.
  2. Уникайте будь – яких негативних розмов у сім’ї про дитячий садок у присутності дитини, оскільки вони можуть сформувати у неї негативне ставлення до відвідування дитячого садка.
  3. Створіть спокійний , безконфліктний клімат у сім’ї.
  4. Заздалегідь потурбуйтеся про те, щоб розпорядок дня дитини вдома був наближеним до розпорядку дня у дитячому садку (ранній підйом, час денного сну, прийоми їжі, прогулянки).
  5. Ознайомтесь з режимом харчування та меню у дитячому садку.
  6. Навчайте дитину їсти не перетерті страви, пити з чашки, привчайте тримати ложку.
  7. Відучіть дитину від підгузків. Виховуйте у неї потребу проситися до туалету.
  8. Навчіть дитину впізнавати свої речі:білизну, одяг, взуття, носовичок.
  9. Привчайте гратися іграшками. Наприклад, ляльку можна годувати, колисати, гойдати; пірамідку – збирати, розбирати.
  10. Привчайте дитину після гри класти іграшки на місце.
  11. Пограйтесь удома у дитячий садок з ляльками: погодуйте їх, почитайте казку, поведіть на прогулянку, покладіть спати.
  12. Виховуйте у дитини позитивний настрій та бажання спілкуватися з іншими дітьми.
  13. Тренуйте систему адаптаційних механізмів у дитини – привчайте її до ситуації, в яких потрібно змінювати форми поведінки.
  14. Підготуйте для малюка індивідуальні речі: взуття та одяг для групи, 2 – 3 комплекти змінної білизни, чешки для музичних занять, носовичок.
  15. Повідомте медсестру про стан здоров’я вашого малюка.
  16. Проконтролюйте, аби початок відвідування дитячого садка не збігався з епікрізними термінами: 1 рік 3 місяці, 1 рік 6 місяців, 1 рік 9 місяців, 2 роки, 2 роки 3 місяці, 2 роки 6 місяців, 2 роки 9 місяців, 3 роки. Дайте дитині до дитячого садка улюблену іграшку.

Значення пальчикових ігор для розвитку дитини

/Files/images/bat/002.png Ви вже напевно знаєте, що малюк осягає навколишній світ через дотики. У такий самий спосіб розвивається і його мовлення. Учені довели, що чим більше різних поверхонь чіпає малюк (м’які, тверді, шорсткі, гладкі, холодні), тим більш говірким він стає.

Для дітей після одного року дуже корисні спеціальні пальчикові фарби: малюк опускає у фарбу руку або пальчик і малює на великому аркуші паперу. Можете дати йому пластилін, але тільки під своїм наглядом, — його можна поки просто м’яти і розривати на шматочки.

Чим старша дитина, тим більше навантаження можна давати її пальчикам. Після двох років запропонуйте маляті ігри з ґудзиками. Їх можна пришити на шматок тканини — вийде килимок-тренажер для ніжок, по якому можна ходити; або зробити забавні застібки. Дітям подобається просто перекладати ґудзики, розподіляти їх по величині, кольору, розкладати в коробочки.

Дуже корисні пальчикові ігри. Ваша дитина розповідає віршик і одночасно показує дії на пальчиках. Найвідоміший варіант такої гри — «Сорока-сорока», але є і більш складні для промовляння та показу.

Пальчикові ігри — це інсценування яких-небудь римованих історій, казок з допомогою пальців. Багато ігор вимагають участі обох рук, що дає можливість дітям орієнтуватися в поняттях «праворуч», «ліворуч», «угору», «вниз» тощо.

Діти від року до двох добре сприймають пальчикові ігри, що виконуються однією рукою.

Трирічні малюки вже освоюють ігри, які проводяться двома руками, наприклад, одна рука зображає будиночок, а інша — кішку, яка вбігає в цей будиночок.

Пропонуючи малюкові пальчикову гру, важливо відразу створити її настрій, правильно вимовляти кожен звук, продумати вci рухи заздалегідь i поступово її повторювати. Особливу paдicть приносить дитині ситуація, коли вci члени сім’ї разом відтворюють пальчикову гру. Спочатку вона може тільки спостерігати за тим, як батьки граються в пальчикову гру, і поступово сама залучиться до процесу окремими звуками та рухами. Важливо, щоб вiдповiдна пальчикова гра повторювалась упродовж певного проміжку часу. Наприклад, гру, присвячену весні, протягом двох перших весняних тижнів. Потім на зміну приходить нова пальчикова гра, пов’язана з певною подією, святом, періодом року. Можна виділити певний час для пальчикової гри. Наприклад, перед сніданком. Коли лунають слова з гри, гортань дитини вібрує, повторюючи вci звуки, спершу беззвучно, а через деякий час з’являються відтворені склади i слова із запропонованої пальчикової гри. Hacтає i той момент, коли малюк разом з вами показує пальчикову гру з пальчиками.

Пальчикові ігри до скарбнички батьків і малюків

Кiлькiсть переглядiв: 145

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.