Повернутися до звичайного режиму

Організація освітнього процесу в ЗДО

Педагогічна тема: «Створення кожній дитині умов для найбільш повного розкриття її вікових можливостей і здібностей через інтеграцію різних видів діяльності відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (НОВОЇ РЕДАКЦІЇ)»

Зміст освітнього процесу визначається:

Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція), схваленого рішенням колегії Міністерства освіти і науки України від 21.12.2020 протокол № 12/1-2, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 №33;

Освітньою програмою для дітей від двох до семи років «Дитина» (наук. кер. Огнев’юк В.О., авторський колектив Бєлєнька Г.В., Богініч О.Л., Вертугіна В.М. та ін., рекомендованою Міністерством освіти і науки України (лист МОН України №1/11- 4960 від 23.07.2020) та парціальними програмами:

  • «Про себе треба знати, про себе треба дбати», парціальна програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку (авт.: Лохвицька Л. В.);
  • «Казкова фізкультура», парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (авт.: М.М.Єфименко);
  • «Скарбниця моралі», парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку – видання друге оновлене зі змінами і доповненнями (авт.: Лохвицька Л.В.);
  • «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях» , навчальна програма та календарно-тематичний план (авторський колектив: Богуш А.М., Сіданіч І.Л., Сучок В.Є. та ін.);
  • «Дитяча хореографія», програма хореографічної діяльності дітей від 3 – х до 7 – ми років, навчально-методичний посібник (авт.: Шевчук А.С.);

ЗАКЛАД ДошкільнОЇ ОСВІТИ у 2021/2022 навчальному році здійснює освітню діяльність відповідно до ЗАКОНІВ УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ», «ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ», «ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДЕРЖАВНОЇ», КОНЦЕПЦІЇ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ, ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, САНІТАРНОГО РЕГЛАМЕНТУ ДЛЯ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, ГРАНИЧНО ДОПУСТИМОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ДИТИНУ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ РІЗНИХ ТИПІВ ТА ФОРМ ВЛАСНОСТІ, ІНШИХ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ

Мова освтнього процесу - українська.
Пріоритетний напрямок: логіко-математичний, фінансова грамотність.

Планування роботи в закладідошкільної освіти здійснюється на підс¬таві вимог Листа МОН України№ 1/9-344 від 07.07.2021 «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік»та листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.07.2010 № 1.4/18-3082 «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі». При плануванні роботи використовується блочно-тематичний принцип, який базується на інтегрованому підході до організації життєдіяльності дітей, який забезпечує змістову цілісність, системність, послідовність, ускладнення та повторення програмового матеріалу. Планування освітньої роботи з дітьми здійснюється зарежимними моментами з урахуванням завдань освітніх ліній нової редакції Базового компонента дошкільної освіти.

СТРУКТУРА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Навчальний день поділяється на три блоки:

Ранковий навчальний блок - тривалість з 6.30 до 9.00 годин - до нього входять:

  • спільна діяльність вихователя з дитиною;
  • вільна самостійна діяльність дітей.

Розвивальний блок - тривалість з 9.00 до 10.30 годин - представляє собою організоване навчання у формі занять.

Вечірній блок - тривалість з 15.00 до 18.30 годин - включає:

  • роботу гуртків за напрямками:художньо-естетичний, фізичний;
  • а також: спортивні години; самостійну діяльність дитини і її спільну діяльність з вихователем.

/Files/images/metod/org/image001.jpg/Files/images/metod/org/image002.jpg/Files/images/metod/org/image003.jpg/Files/images/metod/org/image004.jpg/Files/images/metod/org/image005.jpg


Розклад занять на 2023/2024 навчальний рік

СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Навчальний рік починається 1 вересня 2023 року і закінчується 31 травня 2024 року:

  • з 1 вересня по 15 вересня - адаптаційний, діагностичний період (виявлення педагогами рівня і проблем розвитку дитини на початку навчального року);
  • З 1 червня по 31 серпня триває оздоровчий період.

В освітньому процесі використовуються такі форми організації діяльності дітей :

  • спеціально-організована навчальна діяльність - заняття, ігри, праця, гурткова робота;
  • самостійна: художня діяльність, театралізована, продуктивна праця, гра, спілкування.

Сучасні підходи щодо організації різних форм навчання :

  • колективні та індивідуальні;
  • різноманітні типи занять: фронтальні (зі всією групою дітей), групові ( до 15 дітей),індивідуально-підгрупові ( до 8 дітей), індивідуальні (1-4 дитини);
  • види занять: комплексні, тематичні, комбіновані, домінантні, інтегровані;
  • тривалість спеціально організованої навчальної діяльності (заняття) для дітей третього року життя не більше 10 хвилин, для дітей четвертого року життя не більше 15 хвилин, п'ятого року життя не більше 20 хвилин, для дітей шостого року життя - 25 хвилин.
Кiлькiсть переглядiв: 1380

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.